miercuri, 18 februarie 2015

Pentru promisiune!

Mda...se vede că a trecut ceva timp de când nu am mai dat pe aici. S-au schimbat...nu multe...dar destule. Mi-ai cam lipsit...draga cititorule..sau draga blogule...nici nu stiu cui să mă adresez. Cert este că am promis... Am promis că am să scriu...da...atunci când am să fiu într-o anumită stare, o stare pe care doar eu cu dependenţa mea de suferinţă poate să o simtă, am să scriu, DA, am să scriu şi atât, măcar cu asta mă aleg din toate cele. Eu ştiu de ce scriu acum, dar tu şi alcoolul nu ştiţi! pur şi simplu nu ştiţi sau nu vă pasă, oricum e cam tot una. Perfect... crezi că vreau să încep? ai uitat că nu ţi-am mai scris din 22.11.2011... tu crezi că acum mă pun să recapitulez tot? cred că ai înnebunit. Pe fundal...Nu plange Anna :)) e foarte amuzant cum a reuşit piesa, chiar dacă prin intermediul unei anumite persoane care de altfel este absolut neinteresantă, să devină ce a devenit în cercul...în care mă învârt mai nou. Mi s-a mai spus: trebuie să-ţi schimbi anturajul!!!!! Am ascultat acea persoană, uite...l-am schimbat...am schimbat fucking anturajul...ca să ce? pentru că eu...tot singură rămân, tot singură şi la fel de tristă cum eram şi până acum. Încă situaţia e şi mai tristă având în vedere faptul că deja am o anumită vârstă şi că deja...am început să fac ceea ce nu puteam înţelege de ce ar face aşa ceva un amic foarte bun de al meu. Nu am să-ţi spun ce! Te las curios....aşa cum şi eu sunt curioasă mereu şi aşa cum niciodată nu mi se dă un răspuns, clar, concis şi concret la curiozitatea mea. Mă urăsc...DA! într-adevăr mă urăsc pentru ceea ce sunt! Dar asta nu înseamnă că nu te urăsc şi pe tine! Dimpotrivă....cred că pe tine te urăsc puţin mai mult. Ştii...pentru că atunci când îmi doream, tu nu ai fost alături de mine, mă întreb de ce te-aş vrea atunci doar când vrei tu! Ştii...nu e ca şi cum am asculta piesa de la O-zone - Tu numai tuuuuuu... bla bla :) Cred că eşti conştient de faptul că fiecare părticică din tine îţi aparţine! însă din păcate eu nu sunt. Şi stai! Nu cred că am să fiu vreodată conştientă de asta! NU! pentru că eu...vreau fiecare părticică din tine! dar tu nu înţelegi asta! şi nu e ca şi cum te-aş putea obliga să înţelegi... sincer nici nu cred că vreau asta... într-un fel! Oricum... te urăsc! Şi tu ştii asta! Am avut grijă să te anunţ cu privire la acest aspect :D vorba ta... Oh fuck! Trebuie să încetez...nu de alta dar lucrurile obsedante sunt foarte obositoare. Şi mai mult decât atât, sunt nişte lucruri absolut irelevante... . Sincer nu voiam să scriu irelevante. Irefutabile aş fi vrut să scriu mai degrabă. Oricum, nu are sens...şi totuşi! Nu eşti aici punct. ADICĂ PUNCT! cu PUNCT! mare :D ok...am să încetez acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu