luni, 22 februarie 2010

without soul

Ieri...alaltaieri...azi...zile mai mult decat pierdute din viata-mi sacra :|
Nu voi putea intelege niciodata fiecare gand sau pas de sex masculin.
Credeam cu tarie ca nu mai exista IUBIRE...din prea multe dezamagiri :| ... apoi a aparut EL sa ma intarate....sa ma faca sa-mi doresc iubirea din nou. Am trait alaturi de EL clipe geniale...dar distantza...oh proasta de distantza m-a facut sa-mi pierd mintile...il acuzam mereu de....:-< de ceea ce avea defapt sa fie adevarat :(
Imi place sa respir profund alaturi de el, imi place sa ma stranga in bratze in felul lui "jegos de aratos", imi place fiecare clipa alaturid e el, cand e cu MINE, suntem NOI, fara nimeni altcineva...as vrea ca totdeauans a fie asa...si cand suntem inconjuratzi de prieteni...de lume.....mereu vesnic..pt totdeauna...dar .....el nu vrea...nu voia deloc asta...nu ma voia pe mine
Ma facea sa cred ca sunt a lui si el e al meu...ma facea sa-mi doresc sa-mi petrec nu una (actuala) ci 10 vieti alaturi de el...era singura comoara pe care o doream si caruia puteam sa ma descarc si sa-i spun absolut tot si orice. El insa ma lua de...habar nu am ce si nu mai vreau sa ma gandesc :| :-<
Vreau doar sa uit fiecare parte, vreau sa infrunt prezentul si sa merg spre viitor cu capul sus si plina de mandrie, nu pot insa :(
Ma simt foarte vinovata, caci l-am bagat in sufletul meu, si l-am distrus.
Nu mai pot sa pretind ca exista iubire....cuvantul acela imi provoaca repulsie...imi era greu sa ii soptesc la ureche...sa-i spun ca il iubesc.....nu am facut-o...pentru ca nu credeam ca exista inca....trebuia sa ami astept sa fiu sigura....trebuia sa nu incalc regula :-< si totusi am facut-o....i-am spus cuvintele acelea care....au distrus toata relatia mea...a lui....a noastra 8-|
Jur sa nu mai folosesc cuvantul acela (in mod serios) decat atunci cand voi fi in fatza altarului (daca voi ajunge acolo vreodata) :-<

Las acest necaz aici acum. E mult prea scurt. E fara rost. Dar trebuia sa ma descarc :) Cred ca prietenii-mi sunt satui de poveste ;))

6 comentarii:

  1. Tu ai nevoie să îţi revii la realitate. Crezi în prea multe basme şi prea multe poveşti. Tu ai habar ce e aia o viaţă sacră? Tu nu duci aşa ceva. Sună foarte dramatic şi mai mult d-aia ai scris'o.
    Şi cred că până la urmă şi ``el ``s-a săturat să te asculte şi să încerce să te ajute. Eşti genu' de om, care o data ajuns în groapă, mereu se plânge că nu poa' să iasă, da' când cineva îi întinde mâna, nu şi'o'ntinde şi el p'a lui, ca să fie scos. Îţi place în mizeria şi bezna aia. De fapt, cred că viaţa ta n'ar fi completă dacă n'ai avea de ce să te plângi zilnic şi de ce să suspini.
    Apoi, tu nu eşti nevoită să zici cuiva că'l iubeşti, decât dacă simţi într-adevăr acel lucru. La fel de bine dacă nu simţi nimic, posă'l mintsi, că să-i faci pe plac, ca să îţi iasă ţie lucrurile bine. După câte relaţii eşuate ai avut, şi după cât zici că ai suferit, mă aşteptam să înveţi ceva, dar repeţi aceleaşi greşeli. Încontinuu faci acelaşi lucru. Îi zici că îl iubeşti şi apoi se fute totu', brusc. Şi te miri de ce :)
    Trezeste'te la realitate, da-ţi doo palme, spală'te pe moacă şi priveste'te. Eşti mai frumoasă că multe altele şi ai în ţine ceva frumos şi glorios. (adică, dacă te chinui puţin şi nu te aştepţi să cadă din cer şi nu laşi totu' în voia sorţii, lucrurile s-ar putea să îţi iasă). Nu mai lăsa orice căcat să te distrugă şi nu îţi mai face rău singură prin acţiunile-ţi imbecile conduse de impulsurile de moment.

    Acu', vis-a-vis de scris: renunţă la dramatism, nu ţi se potriveşte, nu e stilul tău. Renunţă şi la punctele de suspensie, pentru că în final tu dezvălui totul şi nu faci decât să sporesti irascibilitatea cititorului şi să îi confirmi ceea ce ştia deja pe la sfertu' lecturii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si folosesti a dracu' de multe emoticoane. Fute-m-as pe el de messinger !
    Sper ca nu'ntorci capu' cand zambesti, atata tot.
    Ps: proxima ocazie cand te vad, iti fut o mama de bataie la curu' gol. Promit. }{

    RăspundețiȘtergere
  3. daca nu am simtii durere in love de unde am stii caci chiar e tru. love

    daca nu am ierta never s-ar pierde cuv. te-am iertat.....


    LICK

    RăspundețiȘtergere
  4. iar trebuie sa fiu de acord cu UnSingurE.doar sa nu te inchizi prea tare; sa umblii cu nasul pe sus sau mai rau sa intrii in ceva coma EMOistica...all you have to do is B.U. un slogan bun....folosestel......pe curand...RWM

    RăspundețiȘtergere