duminică, 28 februarie 2010

inimaginabil....

E mai mult decat aiurea...e insuportabil X(X(X...
fiecare seara care ar fi trebuit sa fie "seara fetelor" sau " seara distractiei" sau "seara ideala" bla bla....reuseste sa fie pana la urma un MARE SI CACAT EShEC :|
Nu mai suport noptile-n care vin cu lacrimi in ochi din oraas...:|

Totul e placut la atingere...totul e placut la vedere...drumul e mai mult decat pustiu "nimeni pe drum" genial aratat...doar o patima...o pacatoasa....strabate intreaga strada... . Lacrimi sfinte dar amare strabat obrazul iritat...gandurile zboara anapoda la dorintza de a fi langa cineva....cineva care sa fie mereu aproape, sa-l simt pana in maduva oaselor, sa-mi strapunga suferintza cu dragoste deplina...sa fie acum, aici, in acea clip de durere pura si desavarsita.
Doar....m-am saturat de nopti planse, de durere eterna :((
"Asta mi-am dorit" vesnica replica pe care o regret amarnic...si de care nus tiu cum sa scap...sta in gat ca un mar eternal si plin de ...de...de...jeg :((
M-am saturat :((

Un comentariu:

  1. Incerc doar sa ma fac inteleasa. Poate cineva...candva...imi va citi sufletul si-l va accepta asa cum este el. ... probabil pana la adanci batraneti ;;) ca-n basme 8-> stiuuuu traiesc inca in lumea basmelor ... lumea mea roz :X o ador ;;)sau lumea ta gri...tine-te de sloganul tau cu lumea roz..nu gri....pe curand...RWM

    RăspundețiȘtergere