vineri, 26 martie 2010

Idee privita.


Ideea-mi penetreaza gandul. Incerc din rasputeri sa inteleg natura umana. Zilnic ma intreb cum gandesc barbatii si apoi cum gandesc femeile. Totul e un mister. Pasa buna e ca acum nu mai gandesc despre masa de femei/barbati, ci, dupa cum ar fi logic, incerc sa interpretez fiecare om in parte. Caci fiecare ne nastem cu acest dar: de a fi diferiti. E adevarat ca unii fac anumite greseli. Si mai adevarat din pacate e ca altii ii copiaza. Astfel se creaza tendintza de a pune femeile/barbatii in aceeasi oala. Ideea e ca ei nu vor fi egali niciodata, si nimeni niciodata nu va putea spune : cunosc sexul opus. Nu exista asa ceva, decat : cunosc fiecare persoana in parte, prin felul de a fi, gandi, etc etc.
Incep sa ador viata. Traiesc din cautare. Caut un spatiu verde, il gasesc si admir, trec mai departe, dau de un cuplu indragostit, ma intristez...cateva secunde, caci imi trec in acel moment doar clipe dureroase, dar trece...apoi caut agitatzie. Vad lumea ingrozita. Fiecare are ceva de facut. Unul se grabeste spre lucru, altul spre scoala, altul la piatza. Pacat ca nimeni nu sta pur si simplu sa OBSERVE. Se invart 100000000000000000000000000000000000000000012345698212555 de lucruri in jurul nostru. Asta incluzand si gandurile, care stiti ca sunt nenumarate intr-o zi :D. Aleg cu privirea minunatziile Clujului. Si totusi acum sunt cu gandul la casa. Si nu, nu mi-e dor de familie. E urat sa spun asta, stiu, dar e purul adevar. E foarte adevarata vorba aceea: nu-ti dai seama ce ai langa tine, decat atunci cand ai pierdut acea persoana. Foarte adevarat. Si trist in acelasi timp. Nu stiu daca ati vazut filmul Perfume : the story of a murderer. Daca nu l-ati vazut va sugerez sa o faceti. E genial :D. La fel ca personajul principal din acel film, care are simtul olfactiv foarte dezvoltat, la fel ma simt si eu...dar nu doar cu simtul olfactiv dezvoltat, ci cu toate simturile. Parca gandesc in 5D :))...e mai mult decat emotzie...e simtz puternic si nemilos. Vad florile si pot spune ce gust au. Simt mirosul mancarii si iti spun cum arata, bineinteles totul imaginar. Nu stiu daca exista toate lucrurile pe care mintea mea le poate percepe in adancimea lor, dar daca nu exista, ar trebui inventate. Pacat ca nu m-am nascut savant... .

3 comentarii:

  1. am gasit pt. tine un imn...dar nu sunt sigur ca ar trebui sa-l urmezi...

    Nu mai suport, plec de tot
    Imi iau lumea-n cap
    M-arunc peste port
    Plec de tot, n-am servici,
    N-am bani, bat pasul pe loc
    Nici prieteni nu am
    O sa mor singur, singur de tot
    Dar singur de tot
    De ce sa mai stau?
    N-am nici un motiv
    Ma simt inutil, n-am nimic din ce vreau
    M-a cautat norocul, dar nu stia unde stau
    Nu stia unde stau, nu stia unde stau, nu stia unde stau

    Plec de tot, departe de tot
    De tot ce-am avut, dar am pierdut
    Plec departe, plec pe Marte
    Si de-acolo poate poate poate

    Plec de tot, departe de tot
    De tot ce-am avut, dar am pierdut
    Plec departe, plec pe Marte
    Si de-acolo poate poate poate
    Si mai departe si mai deaprte

    Unde sa ne mai ascundem cand fugim de noi?
    In jur e pace, nu-mi place In suflet tot un razboi
    Sunt un salbatic intr-o lume civilizata cu forta
    Si nu sunt genul sa va car torta
    Lumea fuge de cuvinte, deja nimeni nu spune ce simte
    Deci nu mai avem nevoie de cuvinte
    Constat ca sunt plecat cu capul
    Deci sunt normal.
    Am reusit, m-am relaxat in ultimul hal
    Orice vis devine realitate, daca esti tampit
    Poti fi pus la locul tau cu medicamentul potrivit
    Uitandu-ma pe geam ma-ntorc si plec din nou
    Te invit sa vii cand nu sunt prezenta ta imi face rau
    Prietenii care ma accepta cum sunt ma plictisesc
    Iar pe cei care fug de mine nu ii mai gasesc
    Daca mi-as permite sa fiu cum sunt n-as mai scrie,
    Ci m-as duce zambind de zece ori la puscarie
    Gandesc la rece cand inima fierbe, sunt un intrus
    Din propria mea lume ma simt exclus..
    Plec departe
    pe curand...RWM...

    RăspundețiȘtergere
  2. RWM......poate o sa iti dai seama...daca nu....atunci mai scrie pe blog...si o sa-ti mai dau sfaturi.... >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. RWM...poate sa fie un nume....pe care il cunosti... >:)

    RăspundețiȘtergere