luni, 14 iunie 2010

nervi de loc.


E pacat sa vrei sa faci bine? Exemplul tau nu e banalitate ci sfintzenie, da! dar, gandeste-te doar la faptul ca altii ar dori mult mai mult sau poate nu arata ca doresc si totusi...
oh...nu...nu stiu...vreau doar sa fie bine. Pentru toata lumea. Impart acum sufletu-mi in trei bucati egale. Una e pentru ea, caci ii mai dau o ultima sansa...nu, defapt e o prima sansa, caci mereu i-am refuzat una! Stiu ca ma iubeste si vreau sa-i ofer sansa ce i-am starpit-o radical si primordial inca de acum 13 ani, sau asa ceva. Strabat eternul gand milos, caut ratacitor printre ganduri, ma zbat intre da sau nu? azi sau data viitoare? bine sau rau? bani sau fericire? joc sau comanda online? placere totala sau partiala? tremur fioros si rece sau cu tenta de cald? E aiurea. Nu-ncerca sa ma intelegi. Nimeni nu poate si nimeni nu va putea intelege vreodata femeia caci dupa unele studii nici chiar EA nu se poate intelege pe sine.
Sters. Sec. Aspru. Amar. Nimic cognitios, nimic semiotic, nimic vesel. Vestile proaste se tin lantz. Nu vreau sa bat a paguba in calea ta. De ce sa-ti lasi viata la o parte pentru un amarat ca mine? Nimeni nu merita. NIMENI. Si da, stiu ca sunt un NIMENI, dar in cazul de fatza nici macar NIMENI ala, nu merita.
E stressant (cu doi de s s ca asa vreau eu, da?) si totusi calm. Se zbat doua contradictii in mine. Cea paterna cred ca ma vrea vicioasa si negativa, luptand impotriva maternului. Calmul imi joaca feste. Precum un nebun in teroarea-i proprie, sau un absent in culoarea-i vie, asa-mi tarasc copacii vegetativi prin viata. Nu vreau sa creez obligatii, dependenta, iubire, ura, dezgust, speranta, lacrimi, tacere, renuntare, neacceptare, dezmatz, greatza ... si lista ... ghici? ar putea continua la infinit! de parca nu ai sti?

Dezamagire. Ce cuvant stupid. Poate nu cred in el. Poate. Poate voi continua vreodata. Dar acum nu! :) .

2 comentarii:

  1. Imi place ce cuvinte folosesti.
    Se vede o schimbare si o stagnare.
    Treci peste, ca si pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca daca ai renunta la "sh"-uri si la "tz"-uri ar fi mult mai usor de citit ceea ce scrii

    RăspundețiȘtergere