luni, 21 iunie 2010

indignare vacanţioasă


Am aşteptat atât! Da, ştiu că mai pot aştepta încă puţin! Erau doar emoţii crescânde...din ce în ce mai crescânde. Tremuram la gândul atingerii tale de nedespărţit. Simţeam pulsul cum mă părăseşte. Era greu să urmăresc un singur rând din amărâta carte ce mă aştepta de 3 luni. Gânduri foarte vinovate mă priveau...le priveam şi eu, iar apoi adormeam, "căăă doar, va fi bine"! Încă covârşită de emoţii incendiare, primesc un telefon. Absurd şi sec. Trebuia să-mi amân toate simţurile, trebuia să le amân cu o zi. Doar că acea zi...s-a prefăcut în zile... . Da ştiu, nu are importanţă şi nu te poate preocupa. Gândurile sunt năvăliri sentimentale. Starea de vomă ce-o simt de câteva zile nu mă îngrijorează. O uşoară gălăgie se adună în stomac. Sunt doar maţele, rupte în gură. Vor tăcea, la fel cum fac şi eu. Am ajuns la trista concluzie că e mai bine să taci! Mult mai bine! Încă mai aştept...un telefon. E greu să simţi, cred, sau să suni atunci când simţi...sau...poate sufletu-mi e prea posesiv. Concluzie: nu lăsa să te doboare dependenţa! Sec. Inutil. Fărâmicios, dar paşnic şi mereu roditor. Succes!

De ce indignare? De ce nu? Mereu ploaie? De ce? Mereu umezeală în aerul arid. Asta e! Trebuie să rabzi şi tu. La fel ca noi toţi. Trebuie ... trebuie ... trebuie ... .

2 comentarii:

  1. asa cum zice un prieten (psiholog amator) intotdeauna ai doua variante...căi pe care tu alegi pe care vrei s-o calci mai mult....poti sa le alegi pe ambele....dar in final.....tot pe una o sa ramai.....si cum am mai spus viata ii un teren de joaca....nu sunt reguli....si te joci cu cine vrei....dar sunt etape...la fiecare varsta altcumva te joci....si trebuie sa te joci in asa fel incat sa-ti faci cat mai multi parteneri de joaca....pt ca tot timpul va fi unul care nu o sa-ti mai deie tie "lopatica" lui...desi tu vrei sa ii dai "galeata"....si atunci o sa ai un alt partener de joaca care chiar atunci face un castel de nisip si are nevoie de galeata..si poate ,data viitoare o sa te gandesti ...si poate ca aceea persoana a zis ca nu mai asteapta desi ar merita.....poate se razgandeste ...joaca placuta....pe curand RWM >:)

    RăspundețiȘtergere