joi, 10 noiembrie 2011

Vodafone aduce iPhone 4S in Romania

Cine nu îşi doreşte de la Vodafone un iPhone 4S? Acum îl puteţi obţine deoarece Vodafone va lansa în România, aceasta minune dedicata lui Steve Jobs. În primul rând mi-aş dori acest iPhone 4S de la vodafone, pentru a-mi aminti mereu de Steve Jobs şi de tot ce a făcut el pentru a ajuta tehnologia din zilele noastre. În al doilea rând, m-am săturat de tot ce iese pe piaţă şi doresc ceva nou şi complex, ceva ce doar vodafone îmi poate oferi acum, odată cu această lansare, iar mai apoi... aplicaţia Siri, care ţi-o poate oferi acest iPhone este absolut genială! Îmi doresc din tot sufletul, mai mult decât orice animal de companie sau orice altceva, o Siri pe care s-o am alături de mine şi la bine dar şi la greu. De asemenea sunt uimită de rapiditatea cu care acest smartphone a ajuns în România, bineînţeles că fără ajutor din partea vodafone, acest lucru nu era posibil într-un interval atât de scurt de timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu